۱۳۹۹ آذر ۱, شنبه

آیات کشتار

 بکشید در راه الله که الله به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست.
(قرآن سوره البقره آیه۲۲۴)
 
شما ای اهل ایمان کافران را بکشید و با آنان کارزار کنید تا الله آنان را بدست شما عذاب کند و خوار گرداند.
(سوره التوبه آیه۱۴)
 
ای مسلمانان کافران را بکشید که در زمین فتنه و فساد دیگری نماند و مذهب همه مذهب الله گردد.
(سوره الانفال آیه۳۹)

اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردند و به سختی کشته شوند.
(سوره الاحزاب آیه۶۱)

آنان که دین شما را تمسخر و کنایه زنند را بکشید که آنان را سوگند استواری نیست تا از ترس شمشیر از طعن و کنایه زدن به اسلام بس کنند.
(سوره التوبه آیه۱۲)

الله جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده برای آنها که در راه الله جهاد کنند و دشمنان اسلام را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند.
(سوره التوبه آیه۱۱۱)

ای اهل ایمان هر که از اهل کتاب(یهودی و مسیحی) که ایمان به الله و روز قیامت نیاورده و آنچه را الله و رسولش حرام کرده است حرام نمیدانند بکشید تا آنگاه با ذلت تواضع به اسلام جزیه دهند.
(سوره التوبه آیه۲۹)

هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده‌اند، برانیدشان که فتنه از قتل بدتر است و در مسجدالحرام با آنها نجنگید مگر آنکه با شما بجنگند و چون با شما جنگیدند بکشیدشان که این است پاداش کافران.
(سوره البقره آیه۱۹۱)

آنگاه که الله به فرشتگان وحی کرد من با شمایم. شما مسلمانان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند گردنهایشان را بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.
(سوره الانفال آیه۱۲)

ای اهل ایمان با کافران از هر که به شما نزدیکتر است آغاز کنید و آنان را بکشید و باید کفار در شما درشتی و نیرومندی و قوت پایداری حس کنند و بدانید که الله همیشه یار مسلمانان است.
(سوره التوبه آیه۱۲۳)

پس چون ماههای حرام به‌سر آمد  آنگاه مشركان را هر کجا که يافتيد به قتل رسانيد. و آنها را دستگير و محاصره كنيد. و هرسو در كمين آنها باشيد. چنانچه توبه كردند و نماز به پای داشتند و زكات دادند پس از آنها دست بداريد. كه الله آمرزنده و مهربان است.
(سوره التوبه آیه۵)

چون با کافران روبرو شديد گردنشان را بزنید و آنها را سخت فرو افکنديد و اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم الله است و اگر الله میخواست از آنان انتقام میگرفت، ولی خواست تا شما را به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه الله کشته شده‌اند کردارشان را باطل نمی‌کند.
(سوره محمد آيه۴)

دوست دارند همچنان که خود به راه کفر میروند شما نیز کافر شوید تا برابر گردید. پس با هیچ یک از آنان دوستی مکنید تا آنگاه که در راه الله مهاجرت کنند. و اگر سر باز زدند در هرجا که آنها را بیابید بگیرید و بکشید و هیچ یک از آنها را به دوستی و یاری برمگزینید.
(سوره النساء آیه۸۹)

اگر در راه الله کشته شوید در آن جهان به رحمت و آمرزش الله نائل شوید و آن بهتر از هر چیزیست که در حیات دنیا برای خود فراهم توان آورد.
(سوره آلعمران آیه۱۵۷)

مسلمانان باید در راه الله، آنان را که حیات مادی دنیا را بر آخرت برگزیدند بکشند و هرکس در جهاد در راه الله کشته شد و یا پیروزگردید او را در بهشت ابدی پاداش بزرگی دهیم.
(قرآن. سوره نساء. آیه۷۴)

اهل ایمان در راه الله و کافران در راه شیطان میجنگند، پس شما مسلمانان با دوستان شیطان قتال کنید که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است.
(سوره النساء آیه۷۶)

و آن گروه از مشرکان را(از یهودان) که پشتیبان و کمک مشرکان بودند الله از حصار و سنگرهاشان فرود آورد و در دلشان از شما مسلمین ترس افکند تا آن گروهی از آنها را به قتل رسانیده و گروهی را اسیر گردانیدند.
(سوره الاحزاب آیه۲۶)

ای مسلمانان نه شما بلکه الله کافران را کشت و ای رسول چون تیری افکندی نه تو بلکه الله افکند.
(سوره الانفال آیه۱۷)

ای کشته باد انسان چرا تا این حد کفر میورزد.
(سوره العبس آیه۱۷)

همانا کیفر آنان که با الله و رسول او به جنگ برخیزند و در زمین به فساد کوشند جز این نباشد که آنها را به قتل رسانند یا به‌دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف ببرند یا با نفی بلد و تبعید از سرزمین صالحان دور کنند، این ذلت و خواری عذاب دنیوی آنهاست و اما در آخرت باز در دوزخ به عذابی بزرگ معذب خواهند بود.
(سوره المائده آیه۳۳)

اگر در راه الله کشته شوید بسوی الله گردآورده میشوید.
(سوره آلعمران آیه۱۵۸)

نقل از درگاه ایرانیان زرتشتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جشن سپندارمزگان

#مردم ایران در تاریخ خود، کارنامه درخشانی را در زمینه ارج نهادن به جایگاه بلند زن از خود بر جای نهاده و امروز زنان ایرانی از اینروی بر خود م...